Wie ben ik?

Ik ben Lianne van Haeren. Ik woon, werk en onderneem in Spanje en in Nederland. In mijn vrije tijd ga ik er het allerliefst op uit om nieuwe plekken te ontdekken. Naar een onbekende stad of een avontuurlijke hike die ik afsluit op een terrasje in de zon met vrienden en mijn hond Lace. Ik ben een ochtendmens en de dag start ik het liefste met yoga en meditatie en het weekend luid in met een route te paard door de bergen.

Wat doe ik?

Ik geef online interim HR-advies aan ondernemers, vaak van (groeiende) MKB’ers. Of je nu wil professionaliseren, je werkgeversmerk wil versterken, de ontwikkeling van je werknemers op de kaart wil zetten of gewoon even wil sparren met iemand buiten je organisatie.

Mijn werkstijl is transparant, realistisch en betrokken, en waar gepast hou ik het graag luchtig.

Hoe beginnen we?

Ik maak het liefst kennis via een videogesprek of over de telefoon; de kans is namelijk groot dat ik niet in de buurt ben om persoonlijk kennis te komen maken. In dit eerste gesprek leren we elkaar kennen, kijken we of jouw vraag aansluit bij mijn specialisme en een persoonlijke klik hebben. Samen krijgen we je vraagstelling helder. Je hoeft dus niet op voorhand precies te weten wat je van me nodig hebt.

Wat kost het?

Ik hanteer een uurtarief van € 100 per uur. Voordat we aan de slag gaan stel ik een offerte op ter indicatie van de kosten voor de beoogde projecten en resultaten die we voor ogen hebben. Het kennismakingsgesprek is gratis.

Wat zeggen anderen?

Ik kan natuurlijk nog van alles over mezelf schrijven, maar veel interessanter is het hoe anderen de samenwerking met mij ervaren hebben.

Voor een personeelsbeleid waar je blij van wordt
(en geen stress van krijgt).