Als ondernemer kom je elke dag weer nieuwe uitdagingen tegen. Met name als je gaat groeien of professionaliseren lijkt het soms alsof je meer tijd kwijt bent met randzaken dan met je bedrijf zelf. En veel van die randzaken zijn niet jouw vakgebied.
Gelukkig hoef je het niet alleen te doen en help ik je graag.
Werknemers die ergens mee zitten, personeelshandboeken of reglementen die geschreven moeten worden en functieprofielen die nog niet bestaan. Wat komt er eigenlijk toch een hoop kijken bij het hebben van een eigen onderneming hè? Daarom is het fijn om af en toe met een onafhankelijke derde over jouw organisatie te kunnen sparren. Wie weet welke zaken je allemaal uit handen kunt geven.
Bij mij kun je terecht met vragen over:
HR gaat voor mij om verbinding leggen, en als schakel tussen management en werknemer kijk ik waar we die verbinding kunnen vinden. Zo voelen werknemers zich gewaardeerd en gezien, en kun jij lekker slapen wetende dat je je HR-beleid onder controle hebt. Een goed HR-beleid dat niet zomaar uit je duim gezogen is, maar waar een sterke strategie achter zit. Een strategie die bovendien past bij jou als ondernemer en jouw organisatie.
Besluiten we te gaan samenwerken? Dan kijken we welke taken ik van je overneem en wat ik hierbij van jou nodig heb. Ik neem je continu mee in het proces - zo weten we allebei waar we aan toe zijn. Klinkt dit als een samenwerking waar je iets aan hebt? Neem dan contact met me op voor een kennismakingsgesprek.
Voor een personeelsbeleid waar je blij van wordt
(en geen stress van krijgt).